Facebook

Beoordelingen van De Blije Belg Hengelo

Recente recensies van De Blije Belg Hengelo

4 sterren na 279 reviews

, 10-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer zoute bal gehakt was gewoon vies , plus punt waren de lekker gebakken aardappelen.

, 09-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was dit keer veel te lang gebakken, niet lekker. Rest gelukkig wel

, 05-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten komt altijd “vers” aan. Goed warm en nog krokant. Bezorging duurt vrij lang. Gebeld vanwege vergeten item en 10 minuten in de wacht gestaan na aan mij gevraagd werd of ik een momentje had. Ze waren me vergeten denk ik. Alsnog aanrader

, 05-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn toelichting is dat er heel veel kleine stukjes Friet in onze gezinszak zaten en zijn heel hard en snel koud vind ik jammer Tevens de bezorging duurde circa 1 uur maar daarin tegen wel een voor zover ik beoordelen kan een nette bezorger

, 02-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Miste de twee mayonaise (met knoflook en rode peper) en de softijs met aardbei was een milkshake aardbei, wellicht was er verwarring doordat ik ook een milkshake aardbei gratis erbij kreeg. De softijs is wel duurder dan de milkshake. Contact alleen per e-mail.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een frietje zoals ik vanuit Brabant gewend ben en hier nergens kan krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, alleen 1 minpuntje: de bestelling had op zijn kant gelegen, dus alles was verzakt en lag scheef in de bakjes. Beetje jammer, verder uitstekende kwaliteit.

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Normaal krijg ik alles op, maar door de grote porties had ik op een gegeven moment genoeg gehad. Erg lekker en precies op tijd

, 17-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Saté was prima. Sneller bezorgd dan aangegeven.

, 12-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 18:00 besteld. Een mail gekregen dat de verwachte bezorging om 19:10 zou zijn. Om 19:20 gebeld dat het allemaal wat drukker was dan gedacht en dat het zo bezorgd zou worden. Wel gratis drankje aangeboden gekregen maar dat neemt niet weg dat we bijna 1,5 uur aan het wachten waren. Uiteindelijk om 19:55 konden we eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de patat was deze x niet zo goed heelveel kleine en harde stukjes beetje jammer

, 04-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd: Perfect.

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd en zoals altijd erg lekker

, 30-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewend, prima levering en ontzettend lekker eten waar je de hele avond vol van zit en niet na een uurtje weer honger krijgt

, 27-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak, prijs en levering, alles is perfect. Helaas 2 frikandellen speciaal op hun kop in de papieren zak, dat geeft een zooitje.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tot nu toe 2 maal milkshake vergeten.. En ik vroeg om 4 blikjes cola en kreeg er helaas maar 2. Volgende x 3 gratis milkshakes?

, 21-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging 75 min, eten was fantastisch. Zeer goede kwaliteit.

, 20-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles zoals gewoonlijk perfect, jammer dat er maar één bamischijf is bezorgd bij de bestelling terwijl we er 2 besteld hadden. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.

, 07-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling is een half uurtje laat bezorgd

, 05-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed van smaak warm en snel geleverd

, 05-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat alle ui, rode ui is. Dat past niet op een frikandel-speciaal. Het was even zoeken maar dat is dan ook het enige wat ik op te merken heb. Lekker, snel bezorgd en gewoon zeer goed. Aanrader.

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ja, was weer uitstekend.

, 31-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super lekkere patat van de Blije Belg. Helemaal enorm blij met de hoeveelheid vega snacks die worden aangeboden. Helemaal dol op de vega kroket. Helaas ging het gister mis, ipv een vega kroket kreeg ik een groentekroket. Absoluut niet lekker en zo weg gegooid. Jammer!

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gister een bestelling gedaan, en bij opmerkingen gezet GEEN Milkshake inplaats daar van geen bezorgkosten, en wat krijg je toch een milkshake, dat is een min puntje.

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas viel het deze keer zwaar tegen. Ruim 2 uur van tevoren een bestelling aangegeven met een levertijd op 19:45. Dit was bewust gedaan, maar het eten kwam pas om 20:00. De frikandel xxl speciaal had aan de ene kant een normale hoeveelheid saus en uitjes. De andere kan zal nauwelijks saus en nog minder uitjes. De hamburger speciaal was bijna niet te eten. Op de hamburger was zoveel saus en uien gedaan, dat mijn handen werkelijk helemaal onder zaten, de helft van de uien weggegooid werden en de smaak van het vlees bijna weg was. Ik bestel hier met enige regelmaat, maar dit sloeg helemaal nergens op.

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was kapot hard gebakken. Duurde 1,5 uur. Man man man

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima weer. En goede service. Werd gebeld dat het door de drukte iets later werd dan de tijd die was aangegeven.

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel wel 2 a 4 keer in de week bij jullie eten is uitstekend

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Altijd een feestje om te snacken. Super friet en altijd goede snacks

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De zoveelste keer een tegenvaller. Spareribs al om 18.00 uur uitverkocht. Wel een snitzel besteld die ook heel lekker was, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling. Volgende keer maar ergens anders eten bestellen.

, 02-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

H E E R L I J K !

, 01-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nou wat moet ik zegen . Patat was niet te eten . De picanto snack was lekker bamischijf ging . En soft ijs maakt het goed .

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frieten waren slap,verder smaakte alles prima!

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niks aan toe te voegen, gewoon zo doorgaan, kan niet beter. Hebben jullie trouwens nieuwe aardapelen?

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was slof. Bezorging was wel snel

, 22-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Topper uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blij dat de spareribs nu niet uitverkocht waren. Wat lekker. Jammer van de salade, was een nat drapje dat helaas in de afvalbak is beland.

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed zonder meer alleen het eten was slecht ingepakt en daardoor was het een puinhoop . Jammer is normaal veel beter !

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en goed eten

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is prima echter bijna anderhalf uur wachten op een patatje en niet even bellen dat het langer gaat duren is behoorlijk slecht. Je kunt wel bellen maar ze vinden het blijkbaar heel normaal. Volgende keer dus bij een ander bestellen.

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles zoals gewoonlijk, perfect. Niets meer aan veranderen!

, 05-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere patat. Jammer dat de milkshake en de pulled pork uitverkocht was 😄. Geen aanmerking verder

, 02-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas viel de patat wat tegen. Heb vaker bij/van de Belg gegeten, maar de patat smaakte anders. Niet zo vers als altijd.... Helaas... Bestelling was overigens wel snel. Verwachting was 20:10 maar hij was er al om 19:30!!! Top!

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten, voor een goede prijs, ook de klantvriendelijkheid is prima, kortom een echte aanrader!

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de spareribs op waren, maar de snitzel was ook heel lekker met de gebakken aardappelen.

, 29-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dramatisch, wederom wat vergeten te leveren en de patat was niet gaar. Lijkt of de kwaliteit steeds slechter wordt. Maar eens een andere proberen!

, 18-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk.....voor herhaling vatbaar.....

, 16-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-06-2019

Kwaliteit:

Rating

, 12-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top.

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn ervaring is goed , zeker toen ze dus wat vergeten waren te leveren het probleem was zeer snel verholpen doordat het niet geleverde zeer snel werd nagebracht dit noem ik Service van de bovenste plank. Ga zo door en o ja zeker het eten was weer goed en lekker nogmaals dank voor de service die er geleverd werd

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker en ook warm prima

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd, warm, en erg lekker! Veel vega keuze’

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging. Duurde nog geen half uur. Alle bestelde producten zijn geleverd, en nog goed warm. De (gratis) milkshake was goed verpakt en op de juiste temperatuur. Alles met smaak opgegeten, prima producten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker hoor die zigeunersnitzel. Gebakken aardappelen prima. Bezorger was er ruim voor de aangegeven tijd. Klein minpuntje, de salade was uitgelekt.

, 17-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

WE ZIJN ZEE TEVREDEN OYER HET ETEN EN OOK OVER DE BEZORGING

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakte prima. En alles was nog lekker warm ondanks dat we best ver weg wonen!

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles werd keurig op tijd bezorgd. Alles smaakte ook uitstekend. Minpunt vond ik dat de patat allemaal van die hele kleine stukjes waren. Om de ondernemers tegemoet te komen bestel ik altijd op de site zelf en nooit via thuisbezorgd. Wat schets mij verbazing dat ik na het online betalen ineens in de mail zie dat ik behalve bezorgkosten (logisch) ook nog eens 25 cent heb betaald aan transactiekosten. Dat stond niet op de site en staat even later ook niet op de kassabon. En de bezorger brengt alles in een tasje van, jawel; Thuisbezorgd .nl!

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zachtgebakken patat besteld maar was het niet echt jammer

, 25-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben gisteren voor de 2e keer besteld, helaas bestellen wij hier niet nog een keer aangezien je een uur moet wachten voor de bezorging. Beide keren ruim een uur moeten wachten, in het weekend kan ik het me goed voorstellen maar op een doordeweekse dag een uur wachten op patat en snacks vind ik erg lang!

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren weer uitstekend. Friet lekker knapperig. Salade, als je er bij zet zonder fruit krijg je dat ook. Bestelling was er ruim een half uur voor de aangegeven tijd.

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg bedankt voor het eten ik en mijn zus vonden het heel erg lekker en genoten van het eten nogmaals hartelijk dank voor alles :) :)

, 09-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd prima eten. De spareribs zijn lekker mals en niet taai. De bezorger mag wel wat vriendelijker kijken verder gewoon top

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was heerlijk knapperig en lekker warm. En eindelijk een tent gevonden waar de hete kip ook echt heet is. Ik ben zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke burgers en mooi op tijd bezorgt, een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben al diverse keren bij De Blije Belg besteld; meestal tot grote tevredenheid. Bij de bestelling van gisteren waren wij echter iets teleurgesteld: de frites waren niet knapperig, waren zacht en leken niet helemaal gaar.

, 28-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was erg slap Kaassoufle lauw

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rauwkost was meer een fruitsalade dan rauwkost. De definitie van rauwkost is: Rauwkost is een aanduiding voor een gerecht van hoofdzakelijk rauwe groenten. Rauwkost wordt meestal gegeten als salade (de groenten fijngesneden, aangemaakt met bijvoorbeeld wat azijn en slaolie, en peper en zout naar smaak) Wat ik vanavond dus kreeg was totaal niet wat ik verwacht had . Het was voornamelijk appel ananas en mandarijn. Fruit en geen groente.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd en was erg lekker!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ook de Saté smaakte prima.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere patat!

, 18-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk!! Zeer vriendelijke mensen daar!

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer prima.

, 06-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima! De Milkshake was lekker als toetje!

, 04-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed kwaliteit en smaak

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was uiterst onvriendelijk. Er was extra bacon besteld bij een burger. Er zat geen spek op.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend goed wat nog meer.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top verzorgd, vriendelijk personeel, tot volgende keer maar weer

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patatten zijn heerlijk gebakken. Je kan proeven dat er aandacht aan het eten besteed wordt. Gehaktbal is overheerlijk. Grote bal en proeft zelfgemaakt. Vortreffelijk

, 11-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Anderhalf uur op mijnbestelling moeten wachten vind ik echt te lang

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zacht gebakken patat besteld maar niet gekregen jammer

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

patat was koud toen het bezorgt werd de rest was ook niet warm meer . maar na bellen goed opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat stoofvlees lekker en snel geleverd

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk weer lekkere friet. Ook de burgers waren heel royaal en erg lekker. Zeker een aanrader

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd smakelijk en goede communicatie over de bezorging. Na een bevestiging van de bestelling, een eerste indicatie van de bezorgtijd wordt een mail verstuurd op het moment dat de bestelling onderweg is. Een verbetering hierin zou kunnen zijn dat de berichten via sms of app verstuurd worden ipv via mail.

, 30-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke patat en snacks en snelle bezorging.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top ?

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend goed.

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgen een uur na bestellen. Dat is wel erg lang voor een kleine bestelling.

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer snel bezorgd en ontzettend lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De cafetaria van hengelo!

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fijne website in gebruik, prettige communicatie per mail met update over bezorgtijd. Altijd lekker snel. Kwaliteit van patat is erg goed, heerlijk krokant. Apart snack assortiment waar je nieuwe dingen kunt proberen!

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd top!

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het bestelde eten was weer prima, helaas hebben we 2 uur! moeten wachten op de bestelling. Tussendoor gebeld en er werd aangegeven dat het erg druk was, prima kan gebeuren, maar de tijd die werd aangegeven via de mail klopte dus totaal niet en aan de telefoon werd er gezegd dat er nog een extra milkshake toegevoegd zou worden voor het lange wachten, dit is niet nagekomen, evenals dat de bestelling niet helemaal klopte, want er was 2x mayonaise en 2x zigeunersaus besteld en van beide kregen we er maar 1. We hebben 2x over onze afspraak moeten omdat het zo lang duurde, het is dat we met iDEAL hadden betaald, anders hadden we zeker de bestelling geannuleerd.

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beetje jammer is wel dat, wanneer de verwachtte bezorgtijd 18.45 is, dat de bestelling dan al om 18.10 wordt gebracht. Daar ga je dan niet vanuit en doet het product dan ook geen goed.

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd lekker. De bezorgtijd was iets langer dan vooraf verwacht maar dat werd heel helder en persoonlijk gecommuniceerd met een telefoontje. Er was vervolgens een zeer vriendelijke bezorger aan de deur. Deze service en natuurlijk het goede eten maakte het wachten wel waard.

, 20-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekend goed

, 19-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van de patat was wel goed, alleen duurde de bezorging nu weer 75 minuten! Erg jammer want voor een hele tijd geleden was de bezorgtijd wel schappelijk met 30/35 minuten.

, 19-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat in bakje gedeeltelijk koud , hoeveelheid minder dan normaal .

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer uitstekend, maar 1 uur en 20 minuten erop wachten niet zo.

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top services zoals altijd!

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

17.55 besteld en toen de melding dat het PAS 18.55 uur bezorgd werd . Dat is al veel te laat maar toen de bestelling er om 19.10 uur nog niet was maar eens gebeld . Was druk zei de man , daar heb ik begrip voor maar bel of mail dan even , je hebt alle gegevens van me. Bestelling kwam om 19.25 . Bezorgder brengt de excuses over en dat we per sms of mail een tegoed bon krijgen van 25%. Helaas deze ook nog niet gezien , maar of ik deze nodig heb voor de volgende bestelling betwijfel ik, denk niet dat ik nog een keer daar bestel .......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Nou patat was niet lekker zag er ook niet mooi uit softijs was niet met aardbeien maar was aardbeienojs . Maar de schnitzel met stroganoffsaus Was goed

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed in orde!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger kon onze woning niet vinden, daardoor kwam hij heel wat later aan en waren de patat en snacks inmiddels koud geworden. Vervolgens gebeld met de Blije Belg en aangegeven wat er aan de hand was. Zonder aarzelen werd ons aangeboden dat we nieuwe patat en snacks zouden krijgen inclusief een extra gratis milkshake. Binnen een kwartier was de bestelling bezorgd. Eten was heerlijk! Goed opgelost naar ons idee

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer prima.

, 17-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vinden de schnitzels (menu) van de Blije Belg super lekker en mals .... Een aanrader ..

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer fantastisch.

, 04-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Patat was koud en berehap niet gaar. Visburgers waren ok. Niet eerder meegemaakt... Beetje jammer

, 03-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Omeunige lekkere frieten en oooo wat een heerlijke burger bint dat. Ik zal ut oe allemaaaaaaal aanraden jewa.

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima weer. Als je lekkere spareribs wilt moet je echt bij de blijde Belg zijn.

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat mocht wat warmer hamburger was super

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijks eten perfect! Bezorging perfect! Top zaak echt een aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en netjes bezorgd. Eerste bezorgtijd die ik kon kiezen was 17.45, 17.20 was het er al! Vonden wij alleen maar mooi. Werd er even later gebeld, oh jee sorry ik zie dat we te vroeg waren! Geniaal. Als ik het een probleem had gevonden dan hadden ze het nogmaals bezorgd om de juiste tijd. Ik zeg topservice!

, 11-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

5 keer iets besteld waarvan er 3 keer iets mis is gegaan. 2 patat met joppie saus besteld, ontbreekt er van 1 patat ee joppie saus. Dit is tot 3 keer toe gebeurd. Er achteraan gebeld, wordt weer bezorgd met een extra gratis milkshake, maar dan is de patat koud. Gisteravond weer gebeld nadat de joppie saus vergeten was en we zouden een bon krijgen (via de mail) voor 25% korting. Heb nog geen mail gehad met de kortingsbon. Elke keer het voordeel van de twijfel gegeven, maar het houdtveen keer op.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heel lekker!!!

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frieten waren klein, maar smaakten prima. Snitzel was perfect.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het stoofvlees bij de patat was vreselijk zout en daarom niet lekker. We hebben veel weg moeten gooien. Ik heb gisterenavond direct gebeld en vond de reactie die ik kreeg ‘jammer’ niet echt passend bij de klacht. Bezorger reed een aantal keren langs ons huis en zocht het verkeerde nummer ?. Ik kreeg naar mijn mening geen serieus aanbod hoe de klacht aangepakt zou worden. Mailen mag: a.bosmaroeleven@gmail.com

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is goed! Bezorgtijd is uitstekend. Een aanrader!!

, 18-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was perfect. Wat waren die spareribs lekker. Zal hier zeker vaker bestellen.

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde anderhalf uur voor een bescheiden bestelling bezorgd was. Een half uur later dan vooraf aangekondigd. Zou fijn zijn als de levertijd wat betouwbaarder kon zijn en gaarne ook sneller.

, 19-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk en op de afgesproken tijd! ?

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas nu voor de derde keer gehad dat het langer dan een uur duurde en dingen vergeten of verwisseld waren. Het is dat de patat hier het lekkerst is, maar vinden het wel echt vervelend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker, maar moest uur wachten en ze waren de curry vergeten op mn frikandel speciaal :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was deze keer minder goed. Ik kreeg allemaal kleine en harde stukjes friet. Dit ben ik niet gewend van de Blije Belg. Jammer. De bezorging was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vinden jullie friet en snacks een dikke 10 waard!!!!! En het is erg makkelijk dat jullie ook nog bezorgen.

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, warm, vriendelijk

, 06-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vinden de kwaliteit van de geleverde produkten normaal gesproken geweldig. Vandaag waren de frieten helaas wat donker. Wel eetbaar, maar net even iets minder lekker.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten. Bedankt Belg. Super service en vriendelijk aan de telefoon

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb heerlijk gegeten.....

, 07-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Omdat de bestelling wat was verlaat. Kregen we hierover telefoonje... samen met (gratis) milkshakes werd het iets later masr sdmaakte heerlijk

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service en producten. Bestelling was sneller dan aangekondigd in de email. Een heel klein minpuntje: de gratis milkshake was niet in de gevraagde smaak.

, 26-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Superrrrrrrrrrr

, 25-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was top!

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs taai en droog. Niet gewend van blije Belg. Vandaag helaas niet blij.

, 19-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk.

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer top en de patat heet en heerlijk knapperig bruin ..top !!!!

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere spareribs en veel! De patat was nog lekker warm en krokant.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten en prima op tijd bezorgd, alleen jammer dat jullie de pindasaus hadden vergeten maar verder TOP.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was heerlijk knapperig , top ook de snacks waren heerlijk ...zeer tevreden

, 22-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top top en nogmaals top! Lekker, warm en goed gemaakt eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-03-2018

Kwaliteit:

Rating

, 15-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaak besteld hier. Alleen deze keer was de kroket gebarsten, en de patat wel erg donkerbruin, en droog. Mischien de volgende keer beter, waarschijnlijker komt dit door de drukte denk ik.

, 02-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was 15 minuten later dan verwacht en we hadden een uur daarvoor al besteld. Dat vind ik erg jammer maar gelukkig gaat het de meeste keren wel goed.

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de milkshake er WEER niet bij was. Is gratis dat weet ik maar toch. Belofte maakt schuld.

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere friet en snacks, aardige bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer zeer goed lekkere knapperige goudbruine patat en de hamburger was ook top , bedankt blije belg :)

, 06-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zeer goed

, 30-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

weer top

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal zijn jullie producten uitstekend maar deze keer was het niet best. De patat was erg vet, nat van het frituur vet nog en niet krokant. De bamibal was slap en viel uit elkaar. De milkshake was lauw en smaakte naar aardbeiensiroop. Jammer. Hopelijk was het een incident.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de keuze van de saus verkeerd overgenomen. Volgende keer graag beter lezen. Verder geen opmerkingen , ga zo door. (Y)

, 20-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over de kwaliteit en de bezorging van De Blije Belg. Er is deze keer helaas iets mis gegaan met de bestelling; ipv een Friet speciaal kregen wij een Friet oorlog. Ook lekker, maar niet wat we besteld hadden. Ook de kipcorns leken anders dan anders te zijn. Verder bijzonder lekker en goed zoals altijd.

, 19-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk alles prima in orde!

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top kwaliteit weer :)

, 03-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was perfect! De veg. loempia iets te waterig. Veg. Bamibal is echt top. Bezorger was echt super vriendelijk! Neemt echt de tijd voor je en gooit dus niet zo even je eten door de deur.

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer top de beste patat en snacks top levering !!!!! bedankt

, 11-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat met pulled pork gehad, erg lekker en goed gekruid, was wel veel grote stukken en dat vlees moest je erg lang kauwen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niets aan toe te voegen. Bestelling top uitgevoerd binnen de aangegeven tijd, zelfs eerder. Én belangrijk het eten was nog goed op temperatuur ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer top (y)

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer dan een uur gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

goed eten maar incomplete order, satesaus ontbrak.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was benieuwd naar de friet Pulled pork. Heb gesmuld. Vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de stoofvlees uitverkocht was, voor de rest perfect zoals altijd.

, 12-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was verbrand

, 01-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was zeer goed vooral de patat was weer uitstekend !! een dikke 10 hiervoor

, 01-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat die goed gelukt was, was zeker erg lekker. Maar sommige waren volgens mij niet helemaal gaar. Shoarmarol was niet krokant gebakken, de smaak was goed. Pikanto was prima. Bezorging op tijd. Bezorger kwam er zelf achter dat hij nog wat was vergeten dus ook helemaal top! Had het idee dat deel v.d patat al van een eerdere bakronde was maar onvoldoende voor onze bestelling. Dat men er vervolgens snel wat patat bij gebakken had en dat die net te kort gebakken waren. De shoarmarol was ook te kort gefrituurd, mijns inziens, terwijl de pikanto juist mooi donkerbruin was. Smaak was in zijn geheel zeker een ruime voldoende, maar het had makkelijk nog beter gekund. Tijdstip van bestellen (kwart voor 6 bezorging) had er mss ook iets mee van doen.

, 25-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was top !! zeer tevreden erover heerlijke lekkere krokante Patat en snacks waren ook Superr !! Een dikke 10 !!!

, 19-09-2017

Kwaliteit:

Rating

kwaliteit vh eten als gebruikelijk erg goed. (nu eens een heerlijke hamburger speciaal BB). Nu was de bestelling via internet geplaatst ook een keer klaar op het afgesproken tijdstip (19.00uur) Heb daar wat slechte ervaringen mee...nu alle lof !!

, 16-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn fan van de blije Belg en de heerlijke verse patat... echter hebben we al twee keer een mindere bestelling ontvangen. Vandaag was het lauter kleine, vette stukjes patat... niet zoals we gewend zijn en een enorme domper.

, 15-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn altijd zeer te spreken over de kwaliteit van het eten van de Blije Belg. Ook de bezorging was keurig en op tijd. Echter waren er 2 minpuntjes bij deze bestelling. De bestelde pindasaus was niet meegeleverd en de 2 bestelde milkshakes chocolade waren geen chocoladesmaak. Wat het wel was, was ons niet duidelijk, maar er zat een vreemde nasmaak aan. De gratis aardbei milkshake was wel prima in orde!

, 09-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk....

, 31-08-2017

Kwaliteit:

Rating

slechte beoordeling uitsluitend en alleen door de erg trage afhandeling van de bestelling via de internetsite van de blije belg. Besteld 18.10 uur - af te halen 18.40uur. Helaas niet dus, pas na 19.00uur kreeg ik de simpele bestelling. En het was er niet druk !! Mensen die na mij binnen kwamen voor hamburgers speciaal gingen nog eerder weg. Heb al erg slechte ervaring met bestellingen via Thuisbezorgd of Hungry bij de BB, maar ook dit werkt op een of andere manier niet. Eten is erg goed dat scheelt wel weer. Maar het digitale tijdperk is nog niet aan ze besteed...gewoon in de zaak bestellen is sneller. Telefonische bestelling nog niet geprobeerd.

, 08-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten

, 06-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De Blije Belg daar wordt ik blij van!

, 24-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets te laat maar verder geen op- of aanmerkingen. Zoals gewoonlijk heerlijk.

, 08-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Saaie zaak. Altijd goed. Leveren warm. Binnen de afgesproken Tijd. Gaat er iets "mis" dan corrigeren ze het netjes zonder een verwachting te creëren. Veel lekkere sauzen. Vriendelijk personeel. Kom er te graag.

, 06-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! En op tijd bezorgd.

, 04-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van het eten is uitstekend!

, 18-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten.....bedankt.

, 18-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 1/2 uur moeten wachten op de bestelling. Na een uur en een kwartier gebeld, daar wordt je niet echt vrolijk van.... wat een klantgerichtheid! Ze wilden wel een ijsje cadeau doen ...... doe wat aan je planning mensen! Het succes van dit bedrijf zal hun ondergang betekenen als ze dit niet aanpakken. Jammer want het eten is goed.... nu de planning nog.

, 05-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top, lekker gegeten. Echte aan te raden.

, 29-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten.....lekkere milkshake

, 26-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was prima, zowel eten als bezorging

, 25-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen regelmatig bij de blije belg. Maar deze keer was ik zeer teleurgesteld. Eerst zagen we dat er een frikadel ontbrak, na contact te hebben op genomen is deze redelijk snel bezorgd. Maar bij de friet hete kip zat bijna geen hete kip. Dat vind ik voor 5 euro wel teleurstellend.

, 22-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb heerlijk gegeten. Het viel me op dat op thuisbezorgd.nl mijn schnitzel niet in de lijst stond en heb dus via de eigen website besteld...... Dus voortaan maar hier bestellen.

, 09-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwartiertje later dan belooft, maar begon met een excuus. Fantastisch en ook nog goed warm.

, 24-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Via de app besteld Heerlijk gegeten Super !!

, 10-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere patat en snack.

, 04-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat was zo bruin en slap was echt niet lekker jammer

, 01-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super! Lekker warm, op tijd bezorgd!

, 25-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom top service!! En kwalitatief goed eten.

, 23-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, ook al je nog bv sigaretten wil bestellen. Echt top! Alleen duurt vaak altijd een uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie service en natuurlijk lekker eten!

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere verse patat met heerlijk stoofvlees er bij. Berenhap was ook erg goed. Vlaamse mayo erbij, top. Service was bovengemiddeld. Daar gaan we nog een keer bestellen!

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim aanbod Handig hoe je op de hoogte wordt gehouden van de bezorgtijd En de smaak was zeker goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was prima op tijd, netjes een sms bericht gekregen van vertrektijd bezorgen. Eten was lekker, patat wel beetje aan de donkere kant. Voor herhaling vatbaar!!

, 08-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij waren erg tevreden over het eten. De patat was nog warm ondanks dat het wat langer duurde. Maar daar was het weer ook na, dus dat vinden wij nog niet zo erg. Maar over de producten waren wij erg tevreden. Mvg Heidi bouwman

, 24-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles heel prima in orde, jammer dat het bezorgen zo lang duurde.

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde.

, 15-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd op tijd bezorgd was warm en ook nog erg lekker top

, 07-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd. Goed warm. Keurige mail dat het onderweg was.

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Niks anders dan top!

, 19-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk... vooral de verse frieten en de vega bamischijf is super lekker. De spareribs waren goed.

, 17-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker gegeten, ondanks het wat langer duurde.....Top service.

, 15-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke patat, alles goed warm. Vriendelijke bezorger

, 21-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd snel en uiteraard van goede kwaliteit.

, 17-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is warm en op tijd aangekomen , heeft enorm gesmaakt ????????

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld om 18;00 uur,gebracht om 19;20.Ik vind het veel te lang geduurd heeft dat onze bestelling bezorgd is.Jammer want de kwaliteit is top!

Reactie van De Blije Belg:Hallo Adrie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten altijd erg lekker, bezorging duurt altijd lang. Maar goed dan heb je ook wat lekkers

, 21-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige friet en binnen een uur bezorgd. Goed warm en keuze uit vele variaties en sausen.

, 23-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De snacks waren goed , alleen de kwaliteit van de patat was matig . Heel veel kleine stukjes en ook nog te hard doorgebakken , we hebben veel weggegooid . Jammer het was zeker niet de kwaliteit wat we gewend zijn bij de blije Belg Ik hoop dat dit eenmalig was

Reactie van De Blije Belg:Hallo Howard . Vervelend om te lezen dat de friet veel kleine stukjes bevatte ... wij hebben al een tijdje een rare aardappeloogst en krijgen die ook zo binnen ... onze excuses en wij zijn bezig met een alternatief . .mocht het weer voorkomen bel ons dan gelijk aub ..Mvg de blije belg